ویژگی های بهترین ماساژور صورت چیست؟ آیا زیبایی تنها کاربرد ماساژور صورت است ؟ فواید استفاده از ماساژور صورت چیست؟ چرا ماساژور صورت باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود ؟ اگر شما هم این سئوالات را در ذهن خود داردی تا پایان این نوشته آن را همراهی کنید . 

ما در این نوشته کوتاه ابتدا توضیحاتی در مورد کارایی و اهداف استفاده از ماساژور صورت ارائه نموده و فواید استفاده از آن چه از نظر زیبایی و چه از نظر حفظ سلامت پوست را با شما در میان می گذاریم و در ادامه نیز ویژگی های یک ماساژور خوب را به شما خواهیم گفت . 

ماساژور صورت برای سلامت و زیبایی

ویژگی بهترین دستگاه ماساژور صورت

همه ما برای سلامتی هر عضو از بدن خود به دنبال بهترین درمان ها و بهترین ابزار ها هستیم . برای دیابت به دنبال قویترین پایین اورنده قند خون یا حتی معجزه ای برای کاهش قند خون .

یا مثلا برای دردهای عضلانی ناحیه گردن به دنبال بهترین بالش طبی می گردیم . 

بله ! حکایت ماساژورهای صورت هم همین است . ماساژور صورت نه تنها می تواند به پوست درخشندگس و زیبایی بیشتری اهدا کند بلکه در سلامت آن هم بسیار موثر است . 

مثلا در بسیاری از مواقع ماساژورهای صورت باعث بهبود زخم های پوستی و حتی رفع چین و چروک و تمیزی صورت می شوند و این می تواند برای خانمی که نسبت به پوست صورت خود حساس است بسیار خوب و فوق العاده باشد . 

امروزه استفاده از ماساژور برای ماساژ صورت رفته رفته در افزایش است . به گونه ای که بسیاری از خانم ها به دنبال تهیه آن هستند . چرا که هم به زیبایی پوست خود و هم به سلامت پوست خود احترام می گذارند .

فواید استفاده از ماساژور صورت :

دانستن فواید استفاده از ماساژور صورت دید بهتر و کامل تری برای استفاده از آن به شما خواهد داد . ازجمله فواید استفاده از ماساژور صورت می تون به موارد زیر اشاره کرد . 

  1.  کمک به بهبود چشمگیر سردرد های مختلف
  2.  بهبود آرامش و کاهش استرس و اضطراب
  3. تحریک پوست برای تولید کلاژن به عنوان ترکیب جوانساز در پوست
  4. کمک به بهبود و رفع چین و چروک صورت 
  5. کمک به بهبود و رفع سیاهی دور چشم
  6. کمک به افزایش اعتماد به نفس
  7. پاکسازی صورت گاه به صورت کاملا تخصصی
  8. پیشگیری از خشکی پوست صورت 
  9. کمک به جذب بیشتر مواد آرایشی مفید روی صورت
  10. جلوگیری از پیری از پیری زودرس 

بهترین ماساژور صورت باعث کاهش هزینه 

امروزه ماساژور صورت حتی وارد مقوله هزینه های زندگی هم می شود . چراکه تهیه آن ها می تواند هزینه های فردی برای آرایش و حتی گاه عمل های زیبایی را به طرز چشمگیری کاهش دهد . 

ویژگی های مهم بهترین ماساژور صورت 

بهترین ماساژور صورت

همیشه بهترین ها دارای پارامتر بوده اند و ویژگی هایی داشته اند . نمی شود نام بهترین را روی یک محصول گذاشت اما هیچ توجیهی برای آن نیاورد . مثلا بهترین کرم ضد آفتاب محصولی است با ویژگی های بسیار متعدد که باید در مورد آن اطلاعات داشت . 

بهترین ماساژور صورت هم از این مقوله مستثنی نیست . شاید امروزه یکی از ابزار های مهم در حوزه سلامت و زیبایی به ویژه برای خانم ها به حساب می آید . 

اما ماساژور صورت خوب دارای ویگی هایی است که می تواند آن ها را برای استفاده های هدفمند بسیار کارآمد کند . از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد . 

1 . طراحی زیبا بدون هیچ گونه آسیب 

پوست صورت از جمله نواحی حساس بدن است که سلامت و زیبایی آن جزو اولویت های هر فردی می تواند باشد . بهترین ماساژور صورت باید بتواند در کنار طراحی زیبا هیچ آسیبی به بافت های صورت وارد نکند و برعکس بتواند به بهبود زخم ها و چین و چروک صورت کمک کند . 

2 . راحتی استفاده 

منظور از زاحتی استفاده در اینجا انعطاف پذیری در عملکرد است . مثلا استفاده از ماساژور های برقی سیمی انعطاف و راحتی کمتری نسبت به مدل های شارژی آن دارند . به نحوی که از مدل های شارژی و بی سیم آن ها در هر جایی می شود استفاده کرد . 

3 . ابعاد ماساژور

یکی از دلایلی که طرح این موضوع به عنوان یکی از ویژگی های بهترین ماساژور صورت در خود دارد این است که شما باید به توانید به راحتی و با تلط کامل بر روی ماساژور بهترین عملکرد را با آن انجام دهید . برای همین ابعاد ماساژور نباید خیلی بزرگ و خیلی کوچک باشد . 

البته که امروزه ماساژور ها در اندازه های متناسبی نسبت به اهداف از پیش تعیین شده تولید می شوند . 

4 . سرعت ماساژور

امروزه ماساژورهای برقی صورت با طراحی زیبا و چشم نواز و کارایی بالا امکان تنظیم چند حالته سدعت را با خود دارند . این ویژگی به افرادی که مایل هستند کنترل بیشتری روی ماساژ صورت خود داشته باشند کمک بسیار زیادی می کند . 

5 . امکانات و مزیت ها 

امروزه امکانات بی نظیری در بسیاری از ماساژورهای صورت وجود دارد . امکانات و مزیت هایی مانند ایجاد آرامش و نشاط ، لیفت صورت ، رفع چین و چروک ، کاهش چربی صورت ، جوانسازی و درخشندگی پوست . 

اینها امکانات بی نظیری هستند که هر انسانی به دنبال آن ها است مخصوصا کسانی که بیشتر به پوست صورت و سلامت و زیبایی آن اهمیت می دهند . 

ماساژور صورت

 کلام آخر :

همیشه بهترین ابزار برای سلامت و زیبایی ویژگی هایی داشته اند که گاه این ویژگی ها منحصر به فرد هستند . ماساژور صورت امروزه یکی از بهترین ابزار برای سلامت پوست و زیبایی آن محسوب می شود . 

فواید استفاده از ماساژور صورت امروزه دیگر بر کسی پوشیده نیست . اما برای تهیه آن بای دقت نمود تا بهترین ها انتخاب شود . چرا که پوست صورت ناحیه حساسی از یدن است که نباید به راحتی دچار عوارض شود . 

بهترین های این ابزار پرکاربرد دارای ویژگی هایی است که ما در این متن کوتاه به 4 مورد مهم ترین های این ویژگی ها را اشاره کردیم . حتما موقع تهیه و خرید ماساژور صورت در کنار اینکه از جای معتبر خرید کنید به ویژگی ها نیز توجه نمایید .