ماساژور صورت چیست ؟ انواع مساژور صورت کدام ها هستند ؟ فواید استفاده از این ماساژورها چیست  ؟ تفادت ماژور دستی و برقی صورت چیست ؟ 

پاسخ به این پرسش ها را در این مقاله خواهید خواند . ما در این مقاله علاوه بر معرفی ماساژور صورت و انواع آن فواید این ماساژور ها را ذکر کرده 

و تفاوت انواع آن ها و ویژگی های هر یک اشاره خواهیم کرد . 

 

ماساژور صورت

ماساژور صورت 

دستگاهی که سالیان سال است که از ان برای بهبود پوست صورت استفاده می کنند . ماساژور صورت دستگاهی است که هم می تواند نقش درمانی داشته باشد و هم نقش کمک به زیبایی صورت . 

دستگاهی که امروزه بیشتر مورد استفاده خانم هاست و خانم بیشتر از آن استفاده می کنند . طبیعی هم هست . مقدار نگرانی آن ها از بابت پوست صورتشان به مراتب بیشتر از آقایان است .

امروزه هزینه های هنگفتی که برای عمل های زیبایی صورت پرداخت می شود بسیار سرسام آور است . شاید عجیب و تا حدودی جالب به نظر برسد که در بسیاری از موارد این هزینه ها با یک ماساژ ساده توسط برخی ماساژور های خاص صورت کاملا قابل بر طرف شدن است . 

جوانسازی و رفع چین و چروک شاید یکی از دلایل عمل های زیبایی باشد . امروزه یکی از ویژگی هایی که برخی ماساژورهای دارند همین جوانسازی پوست است . آن هم با هزینه ای که اصلا قابل مقایسه با هزینه عمل های زیبایی نیست . 

فواید استفاده از ماساژور صورت 

فواید دستگاه ماساژور

 هر وسیله ای که در جامعه به وجود می آید حتما پیشینه ای از نیاز در آن وجود داشته است و بودن آن وسیله برای آن جامعه مفید بوده است . ماساژور صورت هم از این قاعده مستثنی نبوده و وجود آن فواید بسیاری دارد . اگر بخواهیم برخی فواید استفاده از ماساژور صورت را بگوییم می شود موارد زیر :

  1. کمک به شفافیت و درخشندگی پوست 
  2. بهبود گردش خون در ناحیه صورت 
  3. کمک به رفع چین و چروک 
  4. کاهش استرس و کمک به ارامش بیشتر 
  5. کمک به رفع جوش و آکنه 
  6. کمک به جوانسازی پوست 
  7. کمک به تاثیرگذاری بیشتر لوازم ارایشی 
  8. کمک به بهبود لک های پوستی 

این مطلب را هم بخوانید :

5 راه درمان ترک پاشنه پا

انواع ماساژور صورت 

امروزه در بین ماساژورهای صورت نام دو نوع ماساژور را بیشتر می شنویم ماساژور های دستی و ماساژرهای برقی

1. ماساژور دستی صورت

ماساژور دستی صورت وسیله ای است بسیار سبک با کارایی بسیار آسان که برای ماساژ صورت به صورت دستی است . در این نوع ماساژورها نیروی برق و باتری هیچ دخالتی ندارد و کل کار به وسیله نبروی دست انجام می شود . 

معمولا این ماساژورها به صورت غلطکی هستند . نحوه استفاده از آن ها بسیار راحت است زیرا شما به آرامی و با کنرل دست می توانید مقدار نیروی دلخواه را وارد نمود و کار ماساز صورت را انجام دهید . 

معمولا این ماساژورها قابل شست و شو هستند . از همین رو استفاده از لوازم آرایشی همراه با ماساژ صورت با این دستگاه ها بدون هیچ نگرانی قابل انجام است . 

نمونه ای از ماساژور دستی صورت

ماساژورهای دستی صورت قیمت مناسبی دارند و برای کارهای روزمره و جلوگیری از عوارض پوستی می توانند بسیار مفید واقع شوند . 

مچنین امروزه تاثیر این ماساژورها بر انواع موضوعات پوستی مانند چین و چروک و آکنه و ... قابل چشم پوشی نیست . 

استفاده از ماساژورور دستی صورت می تواند تاثیرگذاری لوازم آرایشی مورد استفاده را نیز بیشتر نماید . 

این مطلب را هم بخوانید:

خواص روغن سیاهدانه برای دردهای عضلانی

2. ماساژور برقی صورت 

و اما ماساژورهای برقی صورت نسل جدید ماساژور صورت هستند که امکانات به مراتب بیشتر ی نسبت به ماساژر های دستی دارند و از طرفی خواص ویزگی های بسیار بیشتری نیز دارند . امروزه قسمتی اعظم از ویژگی بهترین ماساژور صورت در همین ماساژور های برقی تعریف می شود . 

یکی از مهم ترین دلایل پیدایش و به وجود آمدن این مساژورهای برقی صورت - در کنار همه دلایلی که می شود برای آن بر شمرد - این است که بتوانند خلا های موجود در مدل های دستی را پوشش دهند . از آن جمله راحتی استفاده بدون دخالت هیچ نیروی اضافی ای از بدن و همچنین امکانات و ویژگی های بسیار زیاد این ماساژورها . 

شما امروزه با استفاده از ماساژوربرقی صورت چند کار مهم را با هم و به صورت همزمان انجام خواهید داد . پاکسازی ، جوانسازی و لیفتینگ پوست صورت ، بهبود سریع چین و چروک ، کمک فوری به رفع جوش و آکنه و یاری رساندن به پوست در برابر برخی امراض پوستی . 

بیشتر این ماساژورها دارای تنظیم قدرت ماساژ هستند تا با توجه به هدف از ماساژ صورت بتوانید آن را به هترین شکا ممکن تنظیم کنید . 

اما ویژگی قابل توجه در این کاساژور ها این است که این دستگاه در بسیاری از مواقع قابل شست و شو وضد آب نیستند و به همین جهت نمیشود همراه با ماساژ صورت با این دستگاه ها زالوازم آرایشی و پاک کننده ها استفاده کرد . 

 

Simple electric massager

ماساژورهای برقی صورت در مقایسه با مدل های دستی این ماساژ.رها قیمت بالاتری دارند . اما کارایی و ویژگی های بالای این ماساژورها ی برقی آن ها را به یکی از ابزار های پرطرفدار در خوزه سلامت و زیبایی پوست تبدیل کرده است . 

 

کلام آخر :

امروزه اهمیت زیبایی برای افراد جامعه به خصوص خانم ها بسیار حیاتی شده است . همانطور که برخی از افراد مبتلا به دیابت گاه به دنبال معجزه ای برای کاهش قند خون هستند برخی نیز با همین اهمیت به دنبال زیبایی و جوانسازی پوست خود می روند . 

امروزه ماساژور صورت چه ماساژور برقی صورت و چه مدل های دستی آن ها به دلیل ویژگی ها و فواید غیر قابل انکاری که برای پوست دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند اما همیشه باید در تهیه این ماساژورها به کارایی و کیفیت آن ها دقت نمود تا بتوانید به هدفتان از تهیه آن ها برسید . 

اگر به دنبال یک ماساژ بسیار ساده برای صورت هستید می توانید روی ماساژورهای دستی صورت حساب ویژه ای باز کنید . اما اگر هدف شما از ماساژ صورت بهبود هر چه بیشتر پوست صورت در زمینه های مختلف هست از جمله بهبود چین و چروک ، کمک به کلاژن سازی از طریق پوست برای جوانسازی آن ، کمک به بهبود جوش و آکنه و ... است قطعا ماساژور صورت می تواند کمک کننده شما در این حوزه باشد . 

در این نوشته به صورت خلاصه دو نوع ماساژور صورت را به شما معرفی کردیم و ویژگی های هر کدام را برشمردیم تا شما هم با این ماساژورها آشنا شوید .